|
|
2008-02-17 10:43:28
|
|
anonimo
|
|
|
A ver...
para ver el canal de extremadura,Aragón y Tv3 internacional: www.zatoo.com
Además hasta para los Pperos más recalcitantes que nos han quitado TV3, pueden ver Ppopular TV y Interconomía.
Por cierto la próxima en volar creo que es Localia, cuando dieron las licencias de TDT a Localia creo que solamente le dejaron 2 para la comunidad.
Lastima de tv3, con lo buena cadena que es.
2008-03-12 15:12:49
|
|
valencià
|
|
|
Font:acpv
La justícia rebutja per segona vegada el tancament del repetidor del Mondúver
Dos tribunals diferents del Contenciós Administratiu de València han denegat l'entrada a la Generalitat en menys d'un any
12.03.2008
El Tribunal del Contenciós Administratiu número 4 de València ha comunicat a Acció Cultural del País Valencià (ACPV) que denega a la Generalitat Valenciana lentrada al centre emissor que lentitat té al cim del Mondúver, al terme municipal de Xeresa (Safor). Segons detalla la resolució judicial, la jutgessa ha tingut en compte la documentació presentada per ACPV i el fet que lexpedient administratiu de la Generalitat, que sanciona amb 300.000 la nostra entitat i ordena el cessament de les emissions de TV3 al País Valencià, estiga recorregut davant el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV). Precisament, el gener passat aquest tribunal va suspendre cautelarment la multa econòmica fins que no hi haja sentència en ferm.
La resolució del Contenciós Administratiu número 4 de València és la segona que es produeix en aquest sentit després que la passada primavera el Jutjat del Contenciós Administratiu de València núm. 2 denegara laccés en el primer intent de tancament per part de la Generalitat del repetidor del Mondúver. I la tercera, si tenim en compte que el 10 de gener passat el Contenciós Administratiu número 2 de Castelló de la Plana va resoldre de la mateixa manera pel que fa a lintent de tancament del repetidor dACPV al Bartolo (Plana Alta).
Una vegada més, una decisió judicial evidencia la feblesa legal de la posició de la Generalitat Valenciana pel que fa a les emissions de TV3 i de C33, 3/24 i 300 al País Valencià. Malgrat això, però, la Generalitat continua lofensiva contra la totalitat de repetidors que possibiliten larribada del senyal daquests canals a les comarques valencianes. Un exemple, aquesta setmana la Direcció General de Promoció Institucional de la Generalitat ha donat a ACPV tres dies per marcar voluntàriament dia i hora per al tancament dels repetidors de Perenxisa (Horta), Alginet (Ribera Alta) i la Llosa de Ranes (Costera). Si ACPV no fixa voluntàriament el moment del tancament la Generalitat demanarà lautorització judicial per a procedir al cessament forçós de les emissions des daquests repetidors.
Deixeu als valencians tenir llibertat a decidir els canals que volem veure. Llibertat d'informació.
2008-03-12 16:47:25
|
|
Unmés
|
|
|
Per desgràcia eixa es l'única "democràcia" que entenen certs polítics: La censura. I només cal vore C9, una televisió que paraix més propia d'una dictadura.
Així que els/les ciutaans/ciutadanes tenim que lluitar pels nostres legítims drets. Perqué som nosaltres els que tenim que decidir i no deixar-nos intimidar.
2008-03-14 15:05:13
|
|
anonimo
|
|
|
Censura en el segle XXI en Europa, ni tan sols tenim dret a sintonitzar una televisió pública de l'estat "democràtic" en què diuen que vivim. Vergonyosa i pròpia d'anys no tan llunyans la censura i la persecució a la llengua i cultura que els valencians compartim amb els catalans, mallorquins i andorrans. Imperdonable!
2008-06-02 19:39:52
|
|
anonimo
|
|
|
Ni TV3, ni Canal "Noi"; cap de les dos utilisa la llengua pròpia dels valencians, i per lo tant, cap de les dos em mereix cap estima.
Les dos utilisen una llengua prestada (i a més imposta a la força autoritàriament), com és el català; en una de forma més puritana i barcelonina, i en l'atra disfrassat en algunes concesions (poques) al valencià per a no escandalisar massa i fer vore que són "la mateixa llengua", i lògicament, en la pronunciació valenciana dels locutors (només faltaria que pronunciaren a la catalana també en Canal "Noi"); pero tan PRESTAT eixe empelt de llengua "catalenciana" de Canal "Noi" com puga ser el català tancat i apichat de Barcelona de TV3, o com el castellà, també llengua prestada.
Aixina és que els valencians no tenim dret a tindre llengua pròpia segons els nostres politics, que nos oculten,marginen i prohibixen l'autèntica llengua valenciana, per a que es perga, i aixina no hi haja riscs de que sorgixca cap nacionalisme valencià perillós i molest, i al mateix temps es guanyen la simpatia i el recolzament polític del nacionalisme anexioniste català (diu el refrà: "Si no pots vencer al teu enemic, unix-te ad ell";en este cas, l'opció que trien en lloc de "unix-te ad ell", és "negocia i ven-te ad ell"; i també la de "dividix i venceràs").
¡NO VULLC NI TV3, NI CANAL 9(CANAL "NOI")!
¡VULLC UNA TELEVISIÓ VALENCIANA LLIURE I IMPARCIAL, EN LA QUE ES PUGA UTILISAR LA LLENGUA DELS VALENCIANS, ÉS DIR, EL VALENCIÀ, SENSE NEO-CATALANISMES, INVENCIONS I ARTIFICIS LLINGÜÍSTICS CONTRA-NATURA!
2008-06-02 19:52:50
|
|
anonimo
|
|
|
Molt bè,
Pero creo, que el que podamos disfrutar de muchas opciones de elección es un privilegio que nos da la libertad de decidir que tv. ver; por lo tanto, en mi opinión, el cierre del repetidor de tv-3 es ponerle un freno a esa libertad. Y creo recordar que ese repetidor se financió con una recolecta que hizo Acciò Cultural del Paìs valencià. En mi opinión que la dejen y al que le moleste, con no sintonizarla asunto concluido.
2008-06-02 19:55:44
|
|
valencià
|
|
|
Vaig a dir el mateix que havia dit en bitrir.com així que ho copie:
"Jo escric en un fòrum on discutisc algunes voltes amb alguns catalanistes sobre temes del País Valencià, Regne de València o com vulgues dir-ho. Alguns en són d'imperialistes (perquè volen una nació-estat que vaja de Salses a Guardamar) i ens titllen als valencianistes, que defenem un sistema confederal amb una identitat nacional pròpia de cada territori, de blavers (cosa que tú ets), però la majoria comprén que és el Poble Valencià qui decideix. Jo un dia d'estos me tornaré boig de fer tanta pedagogia entre els valencians i catalanistes que no saben respectar les nostres idees. Jo mai seré un traidor als valencians, mai abandonaré el meu País a la seua sort. Tú, en canvi, prefereixes estar dividint abans que unint als valencians. Hem de treballar pel País, lo primer és lo primer, no podem començar la casa pel terrat. Digues, no t'agradaria un sistema d'Estat paregut al que teníem en l'època del nostre Rei en Jaume. I torne a repetir-ho, el valencià és català. Els historiadors ho han dit una i mil voltes. No n'hi ha textos més antics que els de les Homilies d'Organyà. Lo Rat Penat fou, aleshores, l'entitat que més esforços esmerçà a divulgar la nova normativa (les Normes de Castelló), fins que en els anys 70 del passat segle va prendre una actitud crítica adoptant unes noves normes més segregacionistes."
També dir que sí a una tv3 catalana!!! Sí a una Ib3 illenca!!! I sí a un canal 9 plural i en valencià!!! I sí a la reciprocitat dels canals en els territoris de parla catalana, parlant políticament correcte (políticament incorrecte seria anomenar-los "Països Catalans", hehe) encara que jo l'anomene valencià.
2008-06-02 20:13:03
|
|
anonimo
|
|
|
A l'anònim de Canal "Noi":
Per favor deixa de fer el ridícul ja d'eixa manera i ocupa el temps en accions més útils a favor de la nostra llengua.
Perque tinguem un estatut d'autonomia propi no tenim que tenir obligatoriament i per collons una llengua propia. A vore si Murcia i Andalusia també reclamen ara una llengua propia, i a l'estat espanyol hi ha al final 19 llengües diferents.
2008-06-04 16:47:07
|
|
anonimo
|
|
|
Veamos ¿quien dice que no se puede ver TV3 en Novelda?, yo hace años que la veo, y a fecha de hoy sigo viendola, es mas tv3,Canal33, el otro y el otro, lo veo eso si haciendo una pequeña trampita que mis conocimientos en electronica y telecomunicaciones me permiten, la veo en calidad tdt, es tan facil como simple, una parabolia al reves, un sintonizador SAT digital, un lnb 0.2 un pedazo de cable coaxial y a disfrutar de la programación, y es la misma que se emite en Cataluyna.-
2008-06-04 17:29:33
|
|
anonimo
|
|
|
Açò ja s'ha dit moltes altres voltes, però en fí ho tornaré a repetir:
Per satèlit l'únic canal que pots veure es el TVCi (el canal internacional de televisió de Catalunya), que es el mateix canal que s'agafa per Telenovelda.
Eixe canal no es el mateix que TV3, doncs per qüestions legals no poden emetir per internacional pel.licules ni sèries ni altres programacions generalistes per qüestió de drets de pel.lícules i demés. Només poden emitir producció pròpia. Es més, per satèlit per exemple, mai agafaràs TVE-1, ni la 2, ni els digitals, sino tans sols el TVEInternacional.
Des de fa més de vint anys, a molts indrests del Páis Valencià es podia veure TV3 o el Canal 33 (que no el TVCi), amb la mateixa facilitat que es sintonitzava La 1, Tele 5, Antena 3. No calia que l'úsuari fera cap despesa adicional, doncs es veia amb les mateixes condiciones que totes les altres. A més però, a l'últim any s'havia adaptat la tecnogia TDT, per lo qual a més del TV3 i Canal 33 l'oferta s'ampliava amb dos canals més: el K-3 de programació infantil i altre d'informació tot el dia.
Malauradament un dia ens alzarem amb la noticia de que la Generalitat a mans del P.P. volia clausurar els repetidors, amb més de vint anys de funcionament, i "curiosament" després d'un any d'iniciarse aquesta moguda, soles s'ha clausurat el de la Carrasqueta a Xixona, que dona cobertura a la nostra zona.
AVISO LEGAL |
* Estas opiniones pertenecen a los visitantes, no a www.torretriangular.com. |
* No están permitidos los comentarios injuriantes o contrarios a las leyes españolas |
* Cada visitante asume la responsabilidad legal de los mensajes que publique |
* www.torretriangular.com y los propios visitantes pueden eliminar comentarios inapropiados |
* Las direcciones IP de los visitantes son almacenadas y serán presentadas en caso de requerimiento judicial |
* Si has sido aludido en algún comentario y deseas solicitar su elmininación ponte en contacto con www.torretriangular.com en el teléfono 902 026 479 |
|
|
|